solen skiner idag (i alla fall över mig)

Det går faktiskt om man inte tänker allt för mycket. Dessutom kunde inte torsdagen inledas bättre för att tömköra Lillen är verkligen bland det roligaste som finns alltså ;) Lite finis blev han efter att ha protesterat litegrann och man blir ju så glad! Dock behöver jag ju bli väldans mycket bättre för att våga säga att jag är någorlunda bra men det är kul att testa på även om man dör i galoppen. Jag tackar gudarna för att lillen inte är högre än 103 cm. TAACK!



Tömkörning av bästee vän i somras och förhoppningsvis blir det mer sånt här i framtiden!

Nu har jag duschat och plugga och faktiskt känt mig rätt så duktigt. Lite fick jag gjort och nu höll jag på att glömma en grej! Hoppade ju lite med Fillebille nämligen förut idag och rätt så duktig blev jag i slutet. Tack amanda för hjälpen!!! Jag klarar mig verkligen inte utan någon som är på mig hela tiden om att jag måste rida, koncentrera mig, vara noggrann, inte känna mig misslyckad när jag misslyckas och ja typ så vidare....
Bra blev det mot slutet som sagt och jag kan ju faktiskt (när jag bestämmer mig vilket inträffar 1/30 av alla gånger som jag rider)! Filuren kändes helt okej men det är mycket att ta igen efter ett träningsuppehåll på ja en cirkus två månader eller man kan väl säga sen i våras för vad red jag i början av terminen? Efter betet red jag tre gånger innan jag krascha, typ 5 vettiga gånger efter jag krascha (alltså innan Åby) och sen två gånger till typ innan DM och sen barbacka i tusen år och nu ingen träning. Sorgligt men nu ska jag ta tag i det om jag orkar. Det är svårt att hitta motivation när allt är så osäkert och när jag är så lat när när jag rider också men jag ska KÄMPA! Jag ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0