det som gör livet kul

Idag måste jag berätta om kula grejer som händer under dagen. Det blir en lista!

1. Cia (vår mentor) säger att hon ska skicka ett mess till Micke (vår andra mentor) för att han är sen till mentorstiden och Sofia svarar "skickar du det tills han mamma då eller?" HAHAHA, störtkul för ni vet väl om att föräldrarna får sms om man kommer mer än 5 miuter sent nuförtiden ;)
2. Experimenterade med min mobils hållbarhet och fritt fall från tredje våningen klarade den galant! Visserligen tog den en stuts på sittkudden innan den totalkrascha i stengolvet. Inte en repa, bara batteriet trilla ur. Ett stort A och en riktig adrenalinkick!
3. Rida på fältet, faktiskt inte alls obekvämt idag men väldigt kul. Kanske lite för oseriöst, förlåt Filur men jag hade det skojs!
4. Kolla marias blogg och insåg att hon typ hade lagt upp sveriges roligaste klipp. Skrattar när jag tänker på det! Ta en titt länken finns under länkar :)

LG-U300-front-1

Slänger in en bild på den odödlige och självklart har jag den oranga för er som missat det!

Känns förövrigt som jag hade något jättekul att berätta sen ii tisdags men kommer inte på vad så det skriver jag inget om... Imorrn kunskaps fest woopwoop! Vad hände? Juste cykla till skolan med saknade anna idag <3333
I helgen ULK och sen Filur söndag-onsdag wiehooo.

Ses snyggingar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0