grindvakt är det jag behärskar

Hejhejtjotjo!

Helgen har gått alldeles för fort! :(
I fredags sov jag typ hela kvällen så helt plötsligt var det en lördag fullspäckad med stall och annat = åka till Wärfman och handla popcorn, förstöra massa popcorn, göra kola, förstöra massa kola + en skål men annars vare fint!
O sen idag! Vad hände då? Joo, jag klanta mig totalt, skulle rida två 70 CL och jag var sämst. Få jag säga det själv tycker jag att jag förtjänar en fet käftsmäll för usch vad sämst jag var, jag sög faktiskt. Hårt. Tror faktiskt jag ska ge upp min tävlingsryttarkarriär och bli grindvakt på heltid istället. Jag är bra på att vara grindvakt :)
Små söta barn och lördagsfika på en söndag har i alla fall fått mig på bra humör så nu ska jag vara glad chey ända tills snart för då måste jag plugga. Vill inte, ska dra ut på det och ta en dusch först. Gött!



Stakars lilla häst som jag red idag. Men skit samma från och med nu. Imorrn blire nog barbacka i skogen tror jag ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0