yäääh

Har idag varit i romme för 7:e gången i mitt liv. Rätt så galet är det och även denna gång har jag haft det kul. Paråkning, hoppbacken och lite snöbråk har hunnits med, hiihi. Har även insett hur värt det är att ramla (om man inte slår sig) för helt ärligt är det ju ramlingarna som är roligast!

Det finns nog nästan ingen roligare glädje än ramlingsglädje och ska jag toppa mina tre roligaste fall i livet blir det inte lätt. Helt ärligt går det nog nästan inte ens men när elsa ramla in under en gran, anna gjorde den ofrivilliga sälen i götes brant och mitt och emelies parfall idag ligger högt upp på topplistan. Dock finns det inget som slår "liindaaaaaaa!!" och pappas och davids lilla flygtur. HAHAH!
Kanske sa inte min text så mycket om just fallen men de som var med tror jag minns och annars gör ju i alla fall jag det. Värt.



Gammal men jag anser att det är okej :)

Nu ska jag sova för imorrrn blir det fullt upp från 06.25-ca20.00. Wihuuu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0