galopp

Man mår bra när man galopperar i skogen :)



Skolan är så gott som slut och det känns galet skönt! Bara ett fysik- och spanskaprov kvar innan jag kan gå på semester eller typ i alla fall. Ska ju sköta mina jobb också men det är inte samma grej!

Måste förresten säga att människan är allt bra dum i huvudet för hur är våra liv meningen att vara egentligen. Så galet att man kan sakna något som är jobbigt eller hur man söker uppmärksamhet även fast man bara vill att det ska sluta. Man borde inte sakna vissa saker men sen så kommer j egot inom en fram och saknar uppmärksamheten man får och sådär. Dumt. Fast också lite intressant och kul.

Har förresten ätit massor godis och fika idag, köpt lärarpresenter o sådär om det var någon som brydde sig ;) Mums med tårta, kolabollar, choklad, nappar och melonhalvor. Nu ska jag sova lite för det är något jag saknat de senaste dagarna. Sen ska jag komma på en lösning till varför människan är så konstig. Om jag inte lyckas är risken stor att jag skulle vara trevlig nästa gång du hörde av dig. Människan är störd. Men jag är glad. Hejhejhejdå. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0