top of the day

Idag är topplistan lång på de saker som fått mig att le/skratta högt för mig själv :)
Tänkte att ni nog gärna ville veta så här kommer den (händelserna är utan inbördes ordning):
 
Ett sms jag fick av Emelie som bestod av en bild med en konversation (hon tänkte på mig när hon läste det). Konversationen:
-hello
-hi
-i kinda think i love you
-high five!
-so you love me back? :D
-no, we both love me!
Hahahah, kände jag då och skrattade högt.
 
Frejas kommentar när vi går ut från friskis:
-Har jag sagt till dig att jag vann tre cyklar på postkodlotteriet? Här är en av dem!
Lät ju inte jättekul nu men då asså, var tvungen att spotta ut mitt vattenflaskavatten och skratta!
 
Ridlekisbarnen som bara var helt jättebäst förut idag när jag var stallvärd. På teorin var dem bara så grymt bra. Jag gillar barn ♥
 
Amanda som fick mig att känna mig älskad imorse när jag vaknade och även i stallet när jag kom dit. Jag vet att jag är dum som bara försöker säga att det är lugnt, men jag tror du fattar. BÄÄÄST!
 
Fitspiration (fb) och healty_girl (insta) som varje dag bjuder på de bästa träningspepparna.
 
 
 
 
 
Skulle kunna hitta hur många som helst men får nog räcka där...
 
Sista göra-mig-glad-på-topp-listan var killarna på pulspasset. Dels han som hade passet och snyggingen som kom sist och gick först. Dem kötta och var grymma. Jag kände då att det sämsta med att vara kvinna är att jag aldrig kommer kunna bli bög. Kände verkligen en stark impuls för att bli det då. Tröstade mig dock med att kvinnokroppen faktiskt är mer najs är killkroppen.
 
SLUT

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bästis! <3

2012-10-11 @ 23:17:28
URL: http://amandajohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0